پاروان در سال 97 و آنچه گذشت …

1- تحویل موقت پروژه ساخت و احداث دادگستری کل استان همدان

2- تحویل موقت پروژه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان ازنا

3- تحویل موقت پروژه احداث 4 دستگاه سوله با کاربری انبار عمومی و هاب سوخت در منطقه ویژه اقتصادی شهر صنعتی کاوه

4- تحویل پروژه احداث خطوط  ریلی 2 و 7 اسکله بندر شهید رجایی  (بندرعباس) با ریل های شیاردار هم سطح و UIC60 غیر همسطح

5- احداث مخزن آب 8000 متر مکعبی و ساختمان های جانبی درکه – تهران

بیشتر بر روی علایق شما تمرکز کردیم.

با افزایش برنامه ­ریزی بیشتر با نظرات شما بیشتر از پیش حس شد و سعی کردیم با استراتژی مجدد و بروز رسانی اهداف شرکت و طرح اهداف، هم از نظر ظاهری و هم از نظر فنی تجربه بیشتری را کسب نمائیم.

فرصت­ های کاری را در کشور و خارج از کشور پیگیری و توزیع کردیم.

امسال استراتژی شرکت را روی تمرکز زدائی در شهرهای خاص بنیان گذاشته، فرصت­های بزرگی را فراهم کردیم و قدمهای بزرگتری را در طرح­ ریزی اهدافمان پایه­ گذاری کرده­ایم. همانطور که شاهد هستید در پستهای فنی مطالعات بیشتری را با گماردن پرسنل مجرب برنامه ریزی کرده و روی طرح ­ریزی سیستماتیک شرکت مطالعات زیادی نموده  و در حال احیاء ساختار شرکت  بر اساس تکنولوژی روز می­ باشیم. برنامه ­ریزی طوری انجام خواهد شد که هر کسی بصورت حضوری امکان شرکت در جلسات حضوری و یا ملاقات با مدیران را نداشته باشد میتواند خواسته­ ها و مهارتهای خود را از راه دور تقویت نماید.

در حال برنامه ریزی شرکت بر اساس رویه­ای علمی هستیم.

قدم دیگری که شرکت پاراوان گستر شمال در سال 97 برداشت، متمرکز شدن بر قشر افراد، با سواد علمی و تخصصی همراه با تکنولوژی روز دنیا به عنوان یکی از ارزشمندترین منابع انسانی بوده است که  هم اکنون در حال اجرا می­باشد.

چشم­انداز  پاراوان گستر شمال در سال 1398

مشخص بودن مسیر رشد و شکوفائی بر اساس اهداف شرکت برای هر پروژه­ای با اهمیت بالا تلقی میشود. ما در شرکت پاراوان گستر شمال برای خلق تجربه ­های رضایت­ بخش برای کارفرمایان تلاش می­کنیم.

بازدید از شرکت پاراوان گستر شمال
بازدید از شرکت پاراوان گستر شمال

برای رسیدن به این هدف مهم و ایفای نقشی پررنگ ­تر به عنوان شرکتی سازنده و ارائه خدمات ارزشمند ، تلاش مضاعف خواهیم کرد. در سال جدید شاهد سلسله تغییراتی  ظاهری و فنی در شرکت خواهیم بود.  پس از به ثبات رسیدن  بسیاری  از فرایندهای اجرائی در طول دوران فعالیت مان اینک با شریک خود جدید از کشور کره جنوبی  قدم  به عرصه­ پروژه­های نفت و گاز در خشکی  و دریا خواهیم گذاشت. و با شریک تجاری جدید خود گسترش روزافزون خود را در کشور و خارج از کشور شاهد خواهیم بود،  به نحوی که جامعیت آنها مانند قبل ، در نظر گرفته شود و همچنین به روز بودن رویه­ های اجرائی از برنامه­های ما در سال جاری خواهد بود.

از آن جا که همیشه در صدد آگاهی از نظرات شما همکاران گرامی هستیم برای پاسخگویی به نیازها و مشکلات شما تلاش می­کنیم  و همراهی  شما به ما انگیزه­ی  پیش رفتن می­دهد. امیدوارم روز به روز به آنچه شما از ما انتظار دارید  نزدیک­تر شویم.

علی قربانی

رئیس هیئت مدیره شرکت پاراوان گستر شمال

مدیر عامل شرکت مهندسی رناپ 

رئیس هیئت مدیره شرکت پاسیفیک پاراوان