بازدید از پروژه درمانگاه تامین اجتماعی ازنا

بازدید از پروژه درمانگاه تامین اجتماعی ازنا

پروژه درمانگاه تامین اجتماعی ازنا

Azna_95_ (16)

پروژه درمانگاه تامین اجتماعی ازنا

مدیریت درمان تأمین اجتماعی لرستان دکتر سیدتقی نوربخش ، آقایان کیان پور و گودرزی نمایندگان محترم درود و ازنا در مجلس ، جناب آقای موسویان شهردار محترم ازنا ، استاندار استان لرستان جناب مهندس هوشنگ بازوند ، دکتر بهاروند ریاست مدیریت درمان لرستان ، مهندس اکرمی مدیرعامل شرکت خانه سازی در تاریخ 27 اسفند ماه سال طی بازدیدی از روند ساخت پلی کلینیک پیشرفته ازنا که با همراهی جمعی از مسئولان استانی و انجام گرفت ، بنا شد تا سال 96 در هفته دولت این پروژه به بهره‌برداری برسد. / بخش خبری پاراوان گستر شمال

بازتاب خبر در سایت خبرنگاران جوان

بازتاب خبر در سایت خبرگزاری مهر

به گزارش خبرنگار مهر، سید تقی نور بخش در سفر به خود به لرستان با بیان اینکه امروز افتخار این را دارم که در روزهای پایانی سال به این استان سفر کنم، اظهار داشت: در این سفر از شهرهای ازنا، دورود، بروجرد بازدید خواهیم کرد و از پروژه های در دست اجرا یا پروژه هایی که قرار بوده عملیات اجرایی آنها آغاز شود بازدید خواهیم داشت.

وی با اشاره به بازدید از پلی کلینیک تخصصی شهرستان ازنا عنوان کرد: این پلی کلینیک سال آینده در لرستان افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این پلی کلینیک مجهز به بخش های مختلف رادیولوژی، آزمایشگاه، بستری، اورژانس و … است، گفت: پیشرفت پروژه بر اساس برنامه ریزی زمانبدی شده است.

نوربخش با بیان اینکه کار اجرایی این پروژه در هفته تامین اجتماعی و تیر ماه امسال شروع شده است، افزود: این پروژه طی هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان دورود نیز از مرکز بستری تامین اجتماعی بازدید خواهد شد، بیان داشت: طرح توسعه این مرکز آماده است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: در شهرستان بروجرد نیز برنامه آغاز پروژه توسعه مرکز بستری تامین اجتماعی را خواهیم داشت.

گزارش تصویری از بازدید :