کلینیک جامع فوق تخصصی بوستان در کرمانشاه توسط وزیر افتتاح شد

بازدید وزیر بهداشت از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوستان -کرمانشاه

IMG_0061 (Copy)

بنام آنکه آفریدن را برای آفریدن آفرید

در تاریخ 96.1.24 با حضور وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی جناب آقای دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی و استاندار محترم کرمانشاه ، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آقای دکتر کریم و هئیت همراه ایشان و با حضور رئیس هیئت مدیره شرکت پاراوان گستر شمال آقای مهندس قربانی و مدیر پروژه آقای مهندس فاطمی نسب به همراه کارکنان و پرسنل زحمتکش افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه متن خبری + گزارش تصویری بازدید را مشاهده خواهید نمود.

کرمانشاه- کلینیک جامع فوق تخصصی بوستان و دستگاه رادیوتراپی در کرمانشاه که از مصوبات سفر رهبری است، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش طی مراسمی با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلینیک جامع تخصصی و فوق تخصصی «بوستان» نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

IMG_0299 (Copy)

وی خاطر نشان کرد:اکنون کار های زیادی در پیش رو داریم که بخش عمده آن مربوط به مرکز بوده و دستگاه های مربوطه باید مجوز استخدام نیروی انسانی را بدهندو در کرمانشاه دو یا سه مرکز آموزشی باید داشته باشیم که بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی با اعتبار یک میلیارد تومان در حال ساخت است
وزیر بهداشت ابراز داشت:با توجه به شرایطی که در دفاع مقدس وشرایط کنونی از نظرجغرافیایی ،اقتصادی و گردشگری که استان دارد باید سازمان برتامه ریزی و بودجه برای ساخت آن همکاری کند تا همه ی کشور تبدیل به کارگاه بزرگ عملیاتی شود و در سه سال گذشته سه هزارو ۵۰۰ پروژه را شروع کردیم  که تا قبل از پایان دولت به بهره برداری خواهند رسید.
IMG_0494 (Copy)
قاضی زاده هاشمی اظهار داشت:روند اجرای پروژه ها در کرمانشاه خوب بوده و قطبیت مرکز آموزشی تصمیم گرفته شده که یک سال در کرمانشاه و یک سال در همدان باشد که باید توجه بیشتری به کرمانشاه شود .
براین اساس ، کلینیک جامع تخصصی و فوق تخصصی بوستان مقابل بیمارستان امام رضا با هشتاد مطب تخصصی و فوق تخصصی افتتاح  شد و این بیمارستان در چهار طبقه خدمات پاراکلینیکی، داروخانه، سونوگرافی ،آزمایشگاه، فیزیو تراپی، با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال از محل سفر رهبری  در سال ۹۵ با زیر بناب ۶ هزارمترمربع ساخته شده است.
این پروژه هفتاد و دومین پروژه پاراوان گستر شمال می باشد که در دوران حرفه ای شرکت اتمام و به بهره ورداری رسیده است.

در پایان از مدیر محترم پروژه جناب آقای مهندس فاطمی نسب که زحمات زیادی را برای پیشبرد اهداف پروژه و شرکت کشیده اند صمیمانه قدر دانی می کنیم. همچنین از کسانی که در این پروژه صمیمانه شرکت را یاری رساندند همچون آقای مهندس فوقانی مدیر اسبق پروژه و کلیه کارکنان و افرادی که در طول اجرای عملیات اجرایی در کنار بودن صمیمانه قدردانی می گردد.

انشالله بتوانیم در کنار خانواده بزرگ پاراوان گستر شمال یار و همکار صمیمی خوبی در تمامی پروژه ها برای یکدیگر باشیم و شاهد پیشرفت روز افزون شرکت و همکاران در آینده پیشرو باشیم.

IMG_0144 (Copy)