افتتاح درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهدای پلدختر

افتتاح درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهدای پلدختر در تاریخ 95/04/30 توسط توسط مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی جناب آقای دکتر نور بخش و هیات همراه.

دکتر نوربخش در افتتاح درمانگاه شهدای پلدختر

ظهر امروزچهارشنبه 30 تیرماه ،در هفته تامین اجتماعی،درمانگاه تامین اجتماعی شهدای پلدختربا حضورسید تقی نوربخش  مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی  افتتاح شد.

درمانگاه شهدای تامین اجتماعی شهرستان پلدختر با مساحتی حدود 4000متر مربع و1100مترمربع زیربنا در دوطبقه با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال  احداث شده است ودر بخش های ویزیت عمومی ،دندانپزشکی ،مامایی ،آزمایشگاه ،داروخانه ،تزریقات وپانسمان ،اتاق احیا  مشغول به کار است.

کلنگ این پروژه در سال 1393به زمین زده شدوپس از 11 ماه  آماده بهره برداری قرار گرفت ولیکن افتتاح رسمی آن پس از 17 ماه امروز ظهر بوسیله دکتر نوربخش وهیئت همراه انجام گرفته وآغاز به کار کرد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت:درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر سمبلی از سه راهبرد اصلی دولت تدبیر و امید است

وی گفت: وعده های دولت تدبیر و امید از روی برنامه ریزی و کارشناسی است و به خاطر شاهد مصوبات و اجرای پروژه های کم اما با کیفیت هستیم .
وی افزود: شهرستان پلدختر جز مناطق محروم است که در هشت سال دفاع مقدس از نظر تهاجم هوایی دشمن و تقدیم شهید به انقلاب دارای ویژگی خاصی است .
وی گفت: اکنون شاهد افتتاح سه مرکز درمانی در سه شهرستان استان لرستان شامل نورآباد، دو رود و پلدختر هستیم که نشانگر توجه دولت تدبیر و امید به عدالت در حوزه درمان است .
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در سفری که سال ۱۳۹۳ به پلدختر داشتیم قول احداث درمانگاه تامین اجتماعی در 14 ماه داده شد اما چون از روی برنامه ریزی و کارشناسی شده بود در ظرف 11 ماه به بهره برداری رسید .
دکتر نوربخش افزود: دولت تدبیر و امید به پروژه ها تنها به افتتاح آنها اکتفا نمی کند بلکه کیفیت آنها در حد خدمت رسانی مفید باشد .
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ابراز امیدواری کرد:بهره برداری از این مرکز درمانی در پلدختر برای مردم اثر بخش و مایه برکت و موجب رفاه حال آنان باشد

بنا بر همین گزارش در این درمانگاه خدماتی چون ویزیت پزشک عمومی و دندانپزشکی، مامایی، آزمایشگاه، اتاق احیای داروخانه و اتاق پانسمان برای خدمات‌دهی به شهروندان پلدختری در نظر گرفته شده است.

وی گفت: درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر در این ساختمان با اشتغال ٢٠ نفر آغاز به کار کرد و همچنین با راه اندازی این درمانگاه ٢٠ هزار نفر از جامعه هدف شهرستان می توانند از خدمات درمانی تامین اجتماعی بهره مند شوند .
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: این درمانگاه بخش های مختلف دندانپزشکی ، مامایی ، تزریقات و پانسمان ، پزشک عمومی ، داروخانه ، احیا ، آزمایشگاه نمونه گیری میکروب شناسی و ویزیتور را شامل می شود .
دکتر نوربخش با بیان اینکه امروز ٣ مرکز درمانی تأمین اجتماعی در شهرستان‌های محروم پلدختر، دورود و نورآباد به بهره برداری می‌رسد، گفت: پلدختر در منطقه‌ای محروم قرار دارد و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
وی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر وامید صداقت را سرلوحه کارهای خود قرار داده است و راهبردهای دولت دکتر روحانی یعنی صداقت، کار کارشناسی و قول صحیح دادن به مردم در سازمان تأمین اجتماعی با جدیت دنبال می‌شود.
دکتر نوربخش گفت: مردم نباید حرف غیرکارشناسانه و نا صحیح از کارگزاران دولتی بشنوند و امروز افتتاح مرکز درمانی پلدختر جلوه ای از راهبردهای اصلی دولت تدبیر و امید است.

norbakhsh_0 (20)
شایان ذکر است در مراسم بهره برداری از این مراکز درمانی  مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: در این استان سه بیمارستان شامل بیمارستان ٢٥٦ تختخوابی خرم‌آباد، بیمارستان کوثر بروجرد، بیمارستان نرگس دورود و دو پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی آیت اله کمالوند خرم‌آباد و آیت اله بروجردی شهرستان بروجرد و همچنین شش درمانگاه در شهرهای الیگودرز، ازنا، دورود، کوهدشت، و خرم‌آباد به عنوان مراکز درمانی سازمان در استان لرستان در خدمت بیمه شدگان است که با افتتاح درمانگاه شهرستان های پلدختر و دلفان مراکز درمانی ملکی استان در مجموع به ١٢ مرکز درمانی می‌رسد (نقل از سایت تامین اجتماعی tamin.ir).
در مراسم افتتاح ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان پلدختر و جناب آقای مهندس قربانی رئیس هیات مدیره شرکت پاراوان گستر شمال و هیئت همراه و سایر دست اندرکاران حضور داشتند .

همچنین مدیران سازمان تامین اجتماعی و مسئولان محلی با پرده برداری از یادمان شهدای پلدختر، به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

norbakhsh_0 (4)

در این جلسه از مدیریت محترم شرکت پاراوان گستر شمال جهت تسریع در امور ساخت و تحویل پروژه زودتر از موعد مقرر شده توسط حاج آقا سوری امام جمعه محترم  و همچنین دکتر نوربخش تقدیر مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و تشکر بعمل آمده و لوح تقدیری تقدیم ایشان گردید.

مدیریت محترم شرکت پاراوان گستر شمال، جناب آقای مهندس قربانی، ضمن تشکر و ارج نهادن به زحمات شبانه روزی دست اندرکاران این پروژه به خصوص جناب آقای مهندس طاهری را دارد  که با مدیریت و زمانبندی مناسب، منجر به تسریع امور اجرایی و فنی این پروژه شدند . باشد که با تلاش مدیران و کادر فنی مجرب و مسئولیت پذیر این شرکت گامی موثر در آبادانی کشور عزیزمان ایران بر داریم.

گزارش تصویری این بازدید را مشاهده فرمایید