بازدید مدیر عامل محترم شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از پروژه عمرانی خرمکوشک اهواز

Ahvaz_full

بازدید مدیر عامل محترم شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از پروژه احداث سایت اداری و صنعتی در مرکز منطقه خوزستان (خرمکوشک اهواز)

مدیر عامل و  اعضاي هیات مدیره شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ، از پروژه ساختمان در حال ساخت منطقه خوزستان بازدید کردند.

در این بازدید که در تاریخ بیست و دوم دی ماه سال نود و چهار شمسی اتفاق افتاد، جناب آقای مهندس جعفري نسب به همراه هیات همراه به منظور اطلاع از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه، از سایت اداری و صنعتی خرمکوشک اهواز  بازدید بعمل آوردند .

در این بازدید که با حضور مدیر عامل محترم شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به همراه اعضاء محترم هیئت مدیره، مدیر محترم مهندسی جناب آقای مهندس موسوی ، مجری محترم طرح جناب آقای مهندس مرادی و هیئت محترم مشاور پیوند بافت صورت پذیرفت، گزارش کاملی از روند عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه ، تشریح گردید.

در پایان این بازدید نیز، جلسه ای به منظور بررسی مشکلات و موانع پیش روی تکمیل عملیات اجرایی برگزار گردید. در ابتدای این جلسه گزارش تصویری از فعالیتهای انجام شده در پروژه نمایش داده شده و مجری محترم پروژه جناب آقای مهندس مرادی در جمع مدیران، سایت را به عنوان مهمترین پروژه ساختمانی در دست اقدام خطوط لوله و مخابرات نام برده و با قدردانی از تلاش مشاور و پیمانکار و دست اندرکاران ساخت این پروژه توضیحاتی از وضعیت پیشرفت پروژه را تشریح نمودند.

پس از سخنرانی ایشان جناب آقای مهندس قربانی رئیس هیئت مدیره شرکت پاراوان گستر شمال ضمن تشکر و خیر مقدم به مدیران محترم شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به پروژه خرم کوشک، توضیحات جامع و کاملی از پیشرفت پروژه ایفاد نموده و جهت توضیحات کاملتر و تحلیل مسائل فنی ،جناب آقای مهندس خرسندی را معرفی نمودند. ایشان ضمن بیان اهم اقدامات صورت پذیرفته، نسبت به تحلیل مسائل فنی و و عملیاتی و ایجاد راه حل های مناسب و راهبردی در جهت رفع موانع و مشکلات پروژه پرداختند.

در پایان جناب آقای مهندس جعفری نسب با قدردانی از تلاش دست اندرکاران ساخت ، روند پیشرفت و تکمیل این پروژه را مطلوب ارزیابی نموده و اعلام داشتند طبق زمان بندی و  برنامه از پیش تعین شده امیدواریم تا اواخر تابستان سال آینده شاهد تکمیل و افتتاح ساختمان جدید منطقه خوزستان باشیم .

لینک خبر در سایت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

 

5 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید